Στα πλαίσια της κατασκευής του δρόμου Γιάννινα Άγιοι Σαράντα
(εφημερίδα ΓΙΑΝΓΙΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ φ.202, 11-6-1873)
κατασκευάστηκε ξύλινη γέφυρα επί του Γορμού μήκους πενήντα μέτρων.
Τα έξοδα τα ανέλαβε η κυβέρνηση ενώ την ξυλεία
έφεραν οι κάτοικοι της περιοχής.
Ίσως η γέφυρα αυτή είχε σιδερένιες βάσεις ή σκελετό,
διότι ο «εγγυητής»της επόμενης λίθινης γέφυρας
Παναγιώτης Κυρούσης σε σημείωμά του την αναφέρει
ως «σιδηρά γέφυρα»
(Κ.Κωστούλας «Πωγωνήσιοι Εργολάβοι» 1995, σ. 27)
(εφημερίδα ΓΙΑΝΓΙΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ φ.202, 11-6-1873)
κατασκευάστηκε ξύλινη γέφυρα επί του Γορμού μήκους πενήντα μέτρων.
Τα έξοδα τα ανέλαβε η κυβέρνηση ενώ την ξυλεία
έφεραν οι κάτοικοι της περιοχής.
Ίσως η γέφυρα αυτή είχε σιδερένιες βάσεις ή σκελετό,
διότι ο «εγγυητής»της επόμενης λίθινης γέφυρας
Παναγιώτης Κυρούσης σε σημείωμά του την αναφέρει
ως «σιδηρά γέφυρα»
(Κ.Κωστούλας «Πωγωνήσιοι Εργολάβοι» 1995, σ. 27)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου